Veien er nå utbedret.
Vi er så glade for at dette prosjektet har gått så fint.
Som dere ser på bildet, gjenstår litt arbeid med kantene – det skal legges på noe på sidene for å beskytte asfalten, men – i all hovedsak er nå veien vedlikeholdt og fin.
Råde Graveservice begynte på jobben allerede på mandagen – og kunne avslutte arbeidet sitt en dag før varslet.
Det gjenstår da å utbedre noen hull i veien på innsiden av bommen, vi holder i denne saken!
Har du spørsmål om veiprosjektet, kan rettes til styret v/Roger Wilhelmsen.
mvh Styret