Veien er nå utbedret.

Vi er så glade for at dette prosjektet har gått så fint.
Som dere ser på bildet, gjenstår litt arbeid med kantene – det skal legges på noe på sidene for å beskytte asfalten, men – i all hovedsak er nå veien vedlikeholdt og fin.

Råde Graveservice begynte på jobben allerede på mandagen – og kunne avslutte arbeidet sitt en dag før varslet.

Det gjenstår da å utbedre noen hull i veien  på innsiden av bommen, vi holder i denne saken!

Har du spørsmål om veiprosjektet, kan rettes til styret v/Roger Wilhelmsen.
mvh Styret